-->

2013. május 11., szombat

Szívbaj

Tegnap reggel semmit nem sejtve mentem le, hogy én most mekkorát játszok Sydneyvel. Kiszabom az ajtót és látom, hogy a kutya ott fekszik.. Mondom biztos napozik, akkor hagyom. Megyek a helyéhez, nem ette meg a kaját. Jó, ez nála nem normális. Valami nincs rendben. Lehet, hogy csak elrontotta a gyomrát. Egész nap feküdt. Nem evett, nem ivott. Az Istenért sem akart felállni. Este felhoztam, hogy ha nem lesz jobb elvisszük reggel a dokihoz. Feküdt az ágyon, mereven bámult maga elé.. Felhívtam az albérlőt mikor megjött, mert ő ért ehhez. Azt mondta, hogy szerinte tuti kullancs, vigyük át most. Felakartam emelni, de elkezdett bőgni. Tesómmal megfogtuk a takarót és azon vittük le. Bepakoltuk a kocsiba. Az állatkórháznál anyu vette ki. Akkor is sírt. Megvizsgálta egy csaj. 50%, hogy kullancs és 50%, hogy epilepszia vagy végbélgyulladás. Kapott 3 injekciót. Elvileg hánynia kellett volna, de ő csak aludt. Kint aludtam vele a kutyaágyon az udvarban.. Szép látvány lehetett. Mindegy, nem ez a lényeg. Hajnali 4-5 körül felkelt. Még nekem kellett lábra állítanom. Pisilt, ivott és visszajött. Reggel 8kor ébredtünk. Akkor semmi baja nem volt szinte. Futkozott, csóvált, játszott, ivott. Evésnél még kicsit noszogatni kellett, de végül megette. Reggelinél meg már kunyizott. Szóval teljesen rendbe jött. Rendesen rám hozta a szívbajt..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése